Համոզելու 7 կանոնները «Motion Time»-ի կողմից

Ընկերության մարքեթինգային քաղաքականությունը կարող է ձեզ համար ապահովել չտեսնված բարձրունքներ, կամ ընդհակառակը՝ մեծ հեռանկարներ ունեցող բիզնեսի համար դառնալ ձախողման պատճառ: «Մոշն Թայմ» (Motion Time) ընկերությունը շարունակաբար ձեզ ներկայացնում է հաջողակ բիզնես ունենալու համար անհրաժեշտ սկզբունքեր, որոնց հետևելը կապահովի դրական արդյունքներ: Այս անգամ ընկերությունը ներկայացնում է համոզելու 7 կանոնները 

Ինչո՞ւ. այնպես է ստացվել, որ ժամանակակից սպառողը «անտանելի» թերհավատ է: Ամեն ինչի մեջ նա տեսնում է կասկածելին և անհավանականը: Եվ այդ խառնաշփոթ մտքերի մեջ առանձնանում է մեկ կարևոր հարց՝ «ինչո՞ւ»: «Ինչո՞ւ» այսքան թանկ կամ էժան: «Ինչո՞ւ» պետք է գնել այս ապրանքը և «ինչո՞ւ» հենց հիմա: Այս պատճառով անհրաժեշտ է հիմնավորել յուրաքանչյուր վաճառքի առաջարկ՝ չթողնելով սպառողին այլընտրանքի հնարավորություն:
Փոխադարձ փոխանակում. այս կանոնի էությունը պարզ է՝ տվեք մարդուն ինչ-որ բան հենց այնպես և նա ինքը կցանկանա վարձահատույց լինել: Օրինակ՝ առաջարկեք հավանական հաճախորդին անվճար խորհրդատվություն: Եթե այն հաջողվի, ապա հավանականությունը մեծ է, որ նա ձեզանից կգնի ցանկալի ապրանքը:
Ցրեք հաճախորդի կասկածները. բացահայտորեն ցուցադրեք Ձեր ապրանքի թերությունները, այնուհետև ապացուցեք, որ բոլոր թերությունները վերանում են առավելությունների ֆոնի վրա:
Սակավություն և հրատապություն. «վերջին առաջարկը», «զեղչը գործում է ընդհամենը 12 ժամ», «բաց մի թողեք ձեր հնարավորությունը» արտահայտությունները հաջողությամբ օգտագործում են տարբեր խոշոր ապրանքանիշներ: Սա իհարկե լավ հնարք է, բայց պետք չէ այն գերագնահատել:
Ներկա ժամանակ. վաճառքի տեքստում օգտագործեք «ներկա ժամանակ» արտահայտությունը: Իսկ տրամաբանական կամուրջ ստեղծելու համար կարող եք օգտագործել «պատկերացրեք, որ...» կամ «այժմ» արտահայտությունները: Ինչի՞ համար է սա անհրաժեշտ. ասում են, այս արտահայտությունները ստիպում են հաճախորդին իրեն զգալ ձեր ապրանքի սեփականատեր: Այսինքն, նա դեռ ոչինչ չի գնել, բայց արդեն զգում է իրեն սեփականատիրոջ դերում: